söndag 20 december 2009

Ohps tiden går, eller va man nu ska kalla det..

Jag har måste haft direkt skrivkramp det senaste halvåret och det synns tydligt. jag har nog fått nog av det jag skriver till den där utbildningen jag går. Men nu är det jullov i alla fall och jag sitter och njuter uppe i K. Mamma har redan skämtbort mig lite extra med mat och annat. Nu är det ju så att jag är redan bortskämd då det gäller mat, jag har ju lyckats söka åt en karl som älskar att laga mat, å vilken tur det är för om inte han hade funnits så hade jag svultit ihjäl den första i Sveriges historia. Vilka rubriker, om de alls har skrivit om en sån som jag, tvivlar.

Det där om julklapps jakten som jag har varje år är fullständigt normal, jag har inte hittat några ännu så på tisdag ska jag fara till S och göra ett försök, men det blir säkert som vanligt, kommer hem med inga och ungarna får välja vad dom vill ha. Det normala med det är att de kommer i håg det när börsen har sinat och man har räkningar för ungefär en miljon som grannarna har stoppat i brevinkastet (läs tidigare inlägg).

1 kommentar:

  1. Julen vore helt OK, om det inte var för dom där julklapparna! Har fortfarande två kvar - och jag ska åka härifrån före 10 var det tänkt!

    SvaraRadera