onsdag 1 juli 2009

Hemma

Å änteligen är jag hemma och har semester, men som sagt tidigare så finns det gott om semestersabotörer och gott om dom också.

Men i går så fick jag en lugn dag utan dom, var till A fram och åter, jag vet inte vad de har gjort men jag såg inte till en ända knott eller annan ohyra. Så jag tog barnbarnen och åkte till en avskilld badstrand och badade med dom, jag ångrar bittert att jag inte hade gjort det tidigare under dagen och inte så sent så det hade börjat bli lite kallare ute. Det var så skönt i vattnet och barnen hade superkul. Lille man kollade sitt mod med att vada ut en bit och sen springa tillbaks till land medan lillan gick ut och blötte sig ordentligt på engång. Å vad mysigt det var, tror jag återvänder dit om den här plågan fortsätter i fler dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar