lördag 9 januari 2010

Tillbaks till verkligheten

Då var den glada julen slut och nytt år blev det också. Jag skulle ha varit i Kalix i helgen och förbättrat på min allmänbildning, först så var det så kallt att bara av det blev jag rädd att jag inte skulle ha tagit mig dit, men det var en väldigt skön värme i sängen och en ny väckar klocka som hindrade mig. Så jag blidde hemma, då jag nu lever i sådana omständigheter så då passade jag på att ta min cortison spruta och uträtta andra saker som inte skulle ha blivit. Men min bok den förtränger jag helt och hållet den ligger lika oläst i dag som den gjorde för en månad sen och den ska vara läst och skrivit en massa om i morgon kväll kl 00,00, då det ska lämnas in. Hur nu det ska gå vet jag inte, men jag får väl göra som jag har gjort tidigare skummläsa och läsa den lilla sammanfattning som finns där.

1 kommentar:

  1. Jag tror det var din hjärna som såg till att du inte kom dig iväg...

    SvaraRadera